آداب استفاده از عطر

يکشنبه 1 اسفند 1395
15:23
admin

صبح که از خواب بیدار می شوید احتمالا صورتتان را آب میزنید و صبحانه ای میخورید و آماده بیرون رفتن میشوید . به سراغ عطر و ادکلن خود رفته و از آن چند پاف میزنید .به سمت محل کار خود میروید و انتظار دارید در آن روز سرها به سمت شما برگردد و همه اسم عطرتان را بپرسند ! اما خبری نیست ! با خود میگویید شاید این عطر خوب نیس و فردا یک عطر دیگر را استفاده میکنید اما نتیجه همان مثل دیروز است !

برای بهتر دیده شدن به راهکار های زیر عمل کنید :

1 - عطر همانند لباس آداب پوشیدن دارد .درست شنیدید "پوشیدن" انگلیس زبان ها از این لفظ برای عطر هایشان استفاده میکنند (wearing a perfume) شما باید عطر مناسب خود را پیدا کنید .

2 - سعی کنید قبل از عطر زدن بدن شما تمیز , خشک و عاری از هرگونه کثیفی باشد . با این کار رایحه عطر تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نمیگیرید و رایحه خود را بهتر نشان میدهد

3- عطر را با فاصله 20 سانتی متری به نقاط نبض دار خود اسپری کنید و نگران این نباشید که عطرتان هدر میرود . عطر نباید بدن شما را خیس کند بلکه باید قطرات ریز روی پوست شما بشینند . مچ دو دست - گردن - نبض آرنجها و پشت زانوها بهترین مکان برای پاشیدن عطر است .

4 - دقت داشته باشید که شما تنها ده دقیقه اول و یا شاید کمتر از آن بوی عطر خود را احساس کنید و سپس مشام شما از آن رایحه پر خواهد شد . اما نگران نباشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید . دیگران بوی عطر شما را به خوبی احساس میکنند

5-عطر را پس از استفاده در جای خشک و خنک و به دور از تابش افتاب نگهداری کنید در این صورت تا 10 سال میتوانید آن عطر را با همان کیفیت روز اول استشمام کنید .

6- هر عطری به سبب ویژگی هایی که دارد بهتر است در فصل های خاصی از سال استفاده شوند .پس سعی کنید به زمان های پیشنهادی استفاده از هر عطر دقت و توجه کنید .

7- قسمت آخر کاملا زنانه هستش . خانمها برای پخش بیشتر عطرشون میتوانند دو پاف نیز به موهایشان بزنند .با پیچش و تاب خوردن مو رایحه در فضا بهتر پخش خواهد شد .

برای اطلاع ازکیفیت و قیمت عطر زنانه و عطر مردانه به سایت عطر آرا مراجعه نمائید


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سايت عطرآرا است. || طراح قالب avazak.ir